- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Masa sekarang tak jamin masa depan sapa-sapa | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Saturday, December 3, 2011

Masa sekarang tak jamin masa depan sapa-sapa

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Saturday, December 03, 2011
aku cukup anti orang yang memperlekeh course apa aku ambik, atau sapa-sapa. apa kalau sekarang aku amik Pharmacist kat UKM, boleh jamin ke masa depan aku cerah?

buatnya aku kena tendang masa tahun 2 sebab gembira tak tentu hala, masa depan aku macam mana?

kalau aku sekarang belajar kat Kolej Apam Polka Dot (nama direka atas dasar tidak breakfast) dalam course Arts of Ants (ini pun reka), masa depan aku gelap ke?

buatnya aku jumpa satu spesis semut yang dah pupus 600juta tahun lepas, haaa......kaya gua!

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

cik AngguR said... [Reply]

sabar ja la...kdg2 tak semestinya kitareja ikut yg kita blajar tu...wat rilek sudah erk ~

Miss Guinea said... [Reply]

kenape wei? ade org kutuk ko?
Kalau betul, cakap kan orang tu, jadikan kisah aku ni ha sebagai teladan.

Rezeki kan kat Allah yg bagi, kalau kau kerja buruh pun apa masalahnya, asalkan halalkan...
Tak menjamin masa depan?
Siapa mereka yang berkata nak cakap pasal masa depan ko? Allah dah kata, kalau hambanya dah usaha, dah doa, dah tawakal, pasti ada bahagian untuk ko.

Kenapa nak risau? Allah kan ade...persetankan je orang yang mengata.. :)

Idati Malek said... [Reply]

cik anggur @cik su :
hmmm..betoi tuuu...sy pun ta konfem nak keje apa t..

Idati Malek said... [Reply]

tiha:
HAHAHA...

aku type based on ppl skrg..tapi ade gak org pertikaikan ape kos aku ni..lempang sekor2 baru tau.

dah tak tau tu, Google la....pandai2 wat spekulasi sendiri yg kos aku tak ade keje....ataupun tak diiktiraf..

haha...course aku wanted...apedehal...lagipun rezeki Allah kat mana2 pun ada...buatnya aku keje bwk lori ke nty, pling koman pun income aku 3k..haaaaaaaaaaa