Do you like my blog?

Saturday, January 14, 2012

dua pilihan yang membunuh

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Saturday, January 14, 2012
aku sebenarnya dilema ni. sebab tu aku macam beron 2 hari ni.
macam ditelan mati emak, diluah mati bapa.

situasi sekarang;

kalau aku gagal, aku akan terus berhenti, dibuang; mungkin.
tapi kalau aku lulus, aku akan terus terseksa.

jadi setiap satu alphabet yang lalu di retina mata aku akan membuatkan aku terfikir; betul ke apa yang aku buat sekarang? patut ke aku berhenti, atau patut ke aku teruskan. kalau dalam agama kita 50:50 tu, kita tak payah. tapi sekarang ni aku tak pasti apa yang 50:50. aku buntu. aku tak berani buat keputusan sendiri.
u can catch a child in me even though i'm 21 years old now. sudah layak mengundi kerajaan atau pembangkang.tapi otak aku bukan suam-suam kuku, ais nya pun ada lagi macam coolblog coklat.

apa lah agaknya aku buat ni.

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

nik suzana mat tahir said... [Reply]

berusaha dulu. i.Allah ada jalan terbaik untk setiap y berlaku. :) chill.

Seri Bahasa said... [Reply]

tabahkan hati sebab semua masalah tu mesti ada jalan penyelesaiannya...

milo said... [Reply]

keep praying mintak petunjuk Allah... :) indeed whatever the result will come out just be sure it ll be the best for you :)

selipar hijau said... [Reply]

gudlak..sokong nik suzana mat tahir.cube dulu..Dia xbgi cubaan kalo ko tak kuat..ko kan taf..muscle sana sini.insyallh dapt bt keh..=)gudlak for tomorrow.