- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf hutan kabut bercuti - oh hepi! | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Sunday, January 22, 2012

hutan kabut bercuti - oh hepi!

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, January 22, 2012
sekarang tengah bercuti macam biasa - luar biasa.

Aku tengah lagi giat memikir cara terbaik untuk praktis diri jadi lebih berguna dari biasa. Iaitu lebih berguna dari akar rotan. Kadang2 sakit jugak kepala nak jadi sesuatu yang bukan kita.

Aku kena capai jugak target aku tahun ni - cuba jangan jadi loser sangat.

Yang hepi cuti, saya yang lutsinar di mata lelaki.
Idati lah, sapa lagi.

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

BLADE EDGE said... [Reply]

Assalamualaikum...


saya just blogwalking kat sini. baru tahu pasal blog ni..

anyway kalau ada masa, silalah berkunjung ke blog saya. byk info menarik boleh dikongsi bersama.

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Shukri Mohd Ali said... [Reply]

selamat bercuti juga :)