Do you like my blog?

Sunday, January 8, 2012

konsep graviti bumi yang sukar difahami

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, January 08, 2012
semalam pagi-pagi buta lagi aku dah jemur baju-baju yang baru basuh.dengan harapan lama sikit kena cahaya matahari. 


elok-elok aku tengah jemur, ada pulak manusia tingkat atas jemur baju air dia menitik-nitik, habis kena baju aku yang dah susah-susah aku bayar untuk spin. 

tap,tap,tap.aku naik tangga ke atas.muka nak bengis pagi-pagi buta ni.

baru je tangan aku nak buang baju yang air menitik tu ke dalam longkang, tiba-tiba aku teringat, baik aku guna cara lembut dulu. tak paham gak baru aku baling baju dorang.

**masuk U tapi bangang buat apa. konsep graviti pun tak faham. dah konfem-konfem air tu akan menitik ke bawah, tos la dulu(paling low pun, tengok la ada tak baju sidai kat tingkat bawah). mana ada air menitik kat atas (kat Bumi ni).


0 C.O.M.M.E.N.T.S: