Do you like my blog?

Sunday, January 8, 2012

Kurus lah dengan sihat dan cantik

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, January 08, 2012
kalau orang tanya aku, "kau tak nak ke kurus?".

mesti lah aku nak. tapi kita semua badan beza-beza. mana boleh nak kurus tiba-tiba. semua orang kena faham. ubat-ubat ke minuman kurus tu semua penipuan, semua ajar kontrol makan. kau kena depends pada minuman tu kalau kau tak pandai kontrol, untuk selama hidup kau sampai kau mati.
larat pulak nak bayar untuk harga beribu-ribu buah penipuan dan underlying disease yang kita mungkin tak tahu "akan" berpunca darinya. aku sebut sahaja. aku sahaja yang tak percaya.

yang percaya tu teruskan lah. i don't mind.

kuruslah dengan sihat dan cantik Idati Malek.
nobody push you.


strength.that's all you have to gain.

1 C.O.M.M.E.N.T.S:

A.I said... [Reply]

aku lak nak gemok.
eh tapi kan lately berat aku naik gak lepas aku bersenam.
haha.

try la jogging, mesti gian nak buat hari2.