Do you like my blog?

Sunday, January 29, 2012

perancangan yang rapuh seperti biskut meri

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, January 29, 2012
biskut yang rapuh memang best untuk dimakan.kalau dapat cicah, memang style. Tapi memang berjanggutkan serbuk biskut la masa makan.

Manakala perancangan yg rapuh pula tak dapat dimakan, dan tidak lazat, halalan toiyiba apetah lagi.

Semalam aku pergi pasar malam. Disebabkan kawan aku telah bercakap satu perkara,aku jadi tak boleh lupa pada lelaki jaga kedai kebab semalam. Padahal dah banyak kali aku tengok dia.

Perkataan dan deskripsi yang pelik tak boleh diungkapkan depan aku. Nanti jadi macam ni.

Tak ada kaitan dengan perancangan.

Ditaip oleh aku yang memakai tshirt beropol macam obor-obor masa ini,
idati lah, siapa lagi.

0 C.O.M.M.E.N.T.S: