Do you like my blog?

Tuesday, January 3, 2012

selamat tahun baru yang ketiga hari

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, January 03, 2012
seperti biasa Nani Ibrahim akan mengepost link pelik-pelik dalam FB dan aku pulak setia membaca. dunia ni memang ditakdirkan kita akan berjumpa dengan orang sesama kita (minat). kalau tak macam mana pasangan gay tu boleh jumpa dan berkahwin? okey itu bukan takdir, itu mereka yang tak terima takdir. dah tahu haram pun nak jugak kahwin. bukan ke dalam rukun nikah syarat-syarat calon suami adalah lelaki dan calon isteri adalah wanita. dah dua-dua lelaki, sapa nak jadi suami, sapa nak jadi isteri? dunia yang pelik.

by the way, happy new year semua.

new year di I-city Shah Alam, Malaysia.COOL!

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

Anum said... [Reply]

hapy new year 2012

Idati Malek said... [Reply]

haha..cik anum rajin kan komen kat blog sy ni :D

tq.