- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Percutian tanpa Bainunian adalah sunyi | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Tuesday, February 14, 2012

Percutian tanpa Bainunian adalah sunyi

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, February 14, 2012
Aku cuma nak percutian yang normal – bukan dipenuhi dengan hipokrit orang sana-sini. Hmm. 

Aku rasa percutian aku lengkap bila bersama kawan-kawan sekolah menengah aku. Haha. Mungkin sebab dulu dah terbiasa spend masa bersama-sama setiap hari – makan,pergi kelas, tidur, mandi, pergi tandas, pergi assembly,pergi tayangan 50sen,pergi kawad kaki, pergi meeting, pergi lawan apa-apa,pergi usha hot guys,hahaha..pergi mana-mana je lah. 
Kan. 
Dah biasa sangat sama-sama.

Sampai satu masa dah habis sekolah aku ingat kawan ni mana-mana pun boleh cari.memang boleh. Jadi aku bangga cakap dengan diri sendiri  di mana pun aku PERGI, aku boleh survive. Kawan boleh cari.

Tapi aku merindui mereka semua. Kawan yang baru tetap kan datang, tapi yang lama masih di hati.


Kekasih bukan la. Kekasih baru datang, kekasih lama di hati – cari nahas lah tu.

0 C.O.M.M.E.N.T.S: