- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf rasa annoying yang tak boleh dibantu | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Saturday, February 11, 2012

rasa annoying yang tak boleh dibantu

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Saturday, February 11, 2012
sebab kan otak aku masih dalam peti ais, jadi tak banyak yang boleh taip. Walau macam mana pun cuti kali ni banyak la program - selain dari melangut kira gula dalam bekas plastik kat dapur.

Aku nak bagitau satu perkara - aku adalah seorang yang annoying. Kalau aku jumpa lagi sorang manusia macam aku, sumpah aku rasa nak lempang.

Jadi, berhenti cakap macam ni kat aku 'eh budak tu macam ko je weih', 'perangai dye cam ko laa weih'.

Kesian.

Tak pasal2 aku annoyed ngan insan terbabit.

Dirapu-rapi oleh aku yang annoying,
idati malek.

0 C.O.M.M.E.N.T.S: