- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf khas untuk keyakinan | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Saturday, March 31, 2012

khas untuk keyakinan

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Saturday, March 31, 2012
sebelum makan nasik, aku ambil bau dulu cukup-cukup.
lalu terfikir masa depan yang kurang jelas di mana aku akan berada, apa akan aku buat, dengan siapa aku berada.

cukup kuat kah aku untuk masa depan.

lagi perkara yang membingungkan aku, aku pandai masak ke tak? konfius.
kalau kat rumah sudah ada orang masak, tugas aku potong-potong bawang, siang ikan keli, ketam, udang, sotong. potong sayur. tolong kacau-kacau. dan paling penting tolong makan.

"aku rasa aku pandai je masak.sedap pulak tu!"

dibuat untuk meningkatkan keyakinan diri sendiri.




sekian, bukan aku yang masak. tuk nujum yang masak.


2 C.O.M.M.E.N.T.S:

Pokok Manggis Depan Rumah said... [Reply]

wah.. pandai masak la ni yea..
mesti sedp ni kan klu pandi masak mcm ni..
Pokok Manggis Depan Rumah

Idati Malek said... [Reply]

masalahnyaaa tak...hahahaha