- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf hipokrit di sekeliling maya | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Saturday, April 21, 2012

hipokrit di sekeliling maya

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Saturday, April 21, 2012
kita yang ada ni tak lari dari hipokrit, jadi tak payah lah kita nak sebut-sebut "aku benci orang hipokrit".
cuba lari dari jadi cliche adalah cliche. cuba lari dari jadi hipokrit, akan end-up jadi hipokrit.

macam aku.
kadang-kadang aku pun tak faham apa aku buat.
let say i'm saying bout someone I don't get along with a.k.a doesn't like much; dan aku masih berpura-pura jadi kawan dan saying "nanti keluar lagi or nanti sembang lagi".

tak tahu ini dikatakan simpati, just trying to be friendly atau simply hipokrit.
kadang-kadang aku suka bila aku rebel, ada pendirian sendiri. bukan macam lalang, ikut flow orang dan end-up dipijak-pijak. tapi ramai tak prefer aku rebel dan ada vision and they just said I should slow down and go with the flow.

so I'm cooling down. but still, no cool at all.

jadi di setiap caption pergerakan aku, macam tersurat kehipokritannya.

bebaskan aku.

0 C.O.M.M.E.N.T.S: