Do you like my blog?

Monday, April 2, 2012

Wedding Puan Aifah Jamaluddin, our lecturer :D

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, April 02, 2012
semalam adalah salah satu hari yang bersejarah dalam hidup lecturer/tutor kami, Cik Aifah Jamaluddin (Puan Aifah Jamaluddin) yang maintain cantik, cute...which is her wedding day.

the day before was so frustating, nak pergi ramai-ramai, ingatkan akan bawak mafia sekali sebab ada hotguys lain yang pergi, nanti tak ada kawan; then mereka terpaksa tengok semua 'adey manees' ni merepek tak tentu hala, kan itu situation yang sangat memilukan bagi gentlemen. terpaksa bercakap dengan dinding bila aweknya dah jumpa kawan bergosip dan tak sedar dunia, juga tak sedar diri. jadi konklusinya, bawak mafia sekali.

cuba lah aku mencari kereta dari kawan-kawan, dapat! but last minute kawan ada hal. cuba bincang dengan mafia elok-elok *nak naik motor pun best apa!*, tapi mafia 'marah' aku dan aku like patah hati lah nak pergi.  jadi menulis status di facebook yang i'm giving up. pagi-pagi buta sudah ada Ecot datang bagi idea macam mana nk buat.

dipendekkan cerita, aku pergi jugak! yey! mafia pun. majlis di Presint 16, Putrajaya..

so, pergi satu kereta tumpang itu encik afiq azwar dan kawan ku faz. balik pulak dengan abe afiq ecot. HAHA. tapi sampai KTM Serdang je, naik bukan koc wanita yang dipenuhi orang hitam yang memakai baju hitam dengan bau ketiak yang menjulang-julang di depan muka. yg bagusnya aku pakai serba pink.
failed betul la.

thanks to both afiq.

berjimba-jimba dalam kereta tanpa air-cond *sauna free!!yey!!*
kah3.....overexcited & pokerface..hahahaha
warna pink tak menghalang aku menjadi macho
puan aifah dan suami :D
pikatak dan sitiang.
dua rakyat Johore.
ecot, aku, faz
abe afiq(besfren), wan (rumput), afiq (waiter)
terlalu banyak kamera, tak boleh fokus!
aku yang sedang menjahanamkan bunga
rumput hijau dan bunga pink(ke?)
spek yang melorot mcm org tua

6 C.O.M.M.E.N.T.S:

Bidadari Besi said... [Reply]

Ehh, lecture ke tu?
Mudanya :DD
Lawa :D

Puteri Iqa Izyan said... [Reply]

congrats to her. comel gile lecturer :)

nadey said... [Reply]

cunye~~~~ ko bile g?

Idati Malek said... [Reply]

Bidadari besi :
haah!!muda dan cntik kannn!!hahahahaha

Idati Malek said... [Reply]

puteri :

mmg lawa!!!

Idati Malek said... [Reply]

nadey :

ko laaaa duluuu!!!