- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf For the love I owe you. | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Tuesday, June 5, 2012

For the love I owe you.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, June 05, 2012
tangan yang tak serba kreatif ataupun pemikiran yang tak cukup melangkah - yang mencantaskan idea dan perjalanan aku terhadap komik dan short stories yang aku dah hasilkan halfway.

komik tu dah nak graduate dah pun tapi aku give up. tak tahu mana aku campak pieces nya.
short stories tak compile, dah merata-rata terbuang. mungkin dah mereput bersama rumput kering.

dan sekarang,
lagi beberapa minit nak menyambut hari ulang tahun ke-5 perkenalan aku dan Ridwan.

hahahaha.. malu :D

3 C.O.M.M.E.N.T.S:

Kuronofu91 said... [Reply]

komik dah graduate???

https://www.facebook.com/kuronofuphotography

Idati Malek said... [Reply]

kuronofu:
mksudnye dah nak siap le...hehehehehehehehe

Idati Malek said... [Reply]

kuronofu:
mksudnye dah nak siap le...hehehehehehehehe