- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Nota buat 'Awek Chuck Taylor'. | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Saturday, June 16, 2012

Nota buat 'Awek Chuck Taylor'.

THE TYPEWRITER : idati on Saturday, June 16, 2012
aku cuma satu daripada beribu-ribu fans buku awek chuck taylor (ACT).

aku dah start baca ACT dari dia berbentuk Blovel lagi, sampai dah keluarkan buku pun aku beli.

based on true story, satu watak dalamnya bernama Mira. dia lah awek chuck taylor. being called, The Great Conspirator.

dalam realiti nama nya Ezreen Emira, atau lebih mesra, Ez.

dia tak kenal aku, aku pun tak kenal dia. tapi aku tahu dia dari ACT, dari FB, dari twitter. macam lame pulak cakap kenal padahal tak.

Dia telah meninggalkan kita semua untuk bertemu Tuhan yang satu,beberapa hari yang lepas.
semoga pemergian nya dicucuri rahmat. marilah kita sedekahkan al-Fatihah buat arwah, semoga dia bahagia di alam sana.

semoga keluarga dan kawan-kawan Ez tabah menghadapi pemergiannya.

so long and good bye, Awek Chuck Taylor.

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

SumBody Me.. said... [Reply]

owh..buku apa ni..xtau pon..berkisah tentang apa..sapa author?

idati said... [Reply]

@sumbody me:

buku ni ditulis oleh nami@cob nobbler.
kisah hidup, cinta, frenship...
true story lah.
dye more to autobiografi.