Do you like my blog?

Wednesday, September 26, 2012

kenapa kita kena tahu kita cantik tak

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Wednesday, September 26, 2012
minggu ini atau bulan ini mungkin aku lebih fokus pada positive word iaitu cantik.

sebagai contoh lah anda sangat cantik dan comel tapi anda tak sedar pun, tiba-tiba ada lelaki separuh abad add anda di 'beastbook' dengan mesej "Hai mata awak chantek sangat sangat lah. saya suka sangat, boleh tak approve saya, saya nak tengok gambar awak yang lain... :)". <--aku punya ayat ni sopan sangat, ada orang cair tak?

jadi,sebagai anda yang tak sedar anda cantik dan comel, dan banyak kali ulang-alik tandas nak tengok cermin untuk memastikannya (cermin tandas kan besar sikit), anda akan anggap ia mengarut. lalu anda approve.

dan sebenarnya lelaki itu kekurangan kasih sayang lalu mandrem gambar korang yang cantik jelita, terus anda tergila-gilakannya.

dan buah hati anda? OHH TIDAK.

0 C.O.M.M.E.N.T.S: