- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf aktiviti jalan2 ke kilang beryls chocolate bdr baru bangi | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Wednesday, October 31, 2012

aktiviti jalan2 ke kilang beryls chocolate bdr baru bangi

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Wednesday, October 31, 2012
disebabkan aku dalam dimensi pre-occupational therapist (walaupun 98% tidak sure aku akan berjaya memadamkan perkataan pre- itu nanti), hari ini aku dengan beberapa pesakit bertuah dan opp koss dengan therapist berdua, pergi lawatan ke kilang coklat beryls.

kilang tu cantik. boleh lah. tapi bertangga2. act tak berapa sesuai bila patient doesn't have enough stability & balance. but i'm proud all patients able to do it!





tiba-tiba tak nak ramai pulak budak sekolah buat lawatan hari ni kan. lagi bertuah budak2 sekolah menengah penuh dan sibuk menyerbu kedai. aduhh..pening.tolak menolak. aku risau patient jatuh.

dorang macam tak pernah tengok coklat der. T.T

situasi dlm kedai coklat tadi.. T.T

aii budak2.bersopanlah sikit

6 C.O.M.M.E.N.T.S:

najihahfara said... [Reply]

beryls..sedapnya

Winnie Irene said... [Reply]

bawa patient case study ke? cm best je korg py O n M ni. hehe

Suspek Utama said... [Reply]

aritu p dh tutup..ceh..kecewa ja..sabtu buka sampai 12pm..huhu.. Beryl's bittersweet sedap..nyam2..

Idati Malek said... [Reply]

@najihahfara: ahahaha...sedap..duitnye pun 'sedap'

Idati Malek said... [Reply]

@kak winnie: bwk patient ramai2 utk outing.ade yg stroke, SLE...yg sorang tu + L.V skali...hehehe..bukan case study pun

Idati Malek said... [Reply]

@suspek utama :aiii suspek pun makan cekelat?hihi