- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf terlalu fikir pasal hafizh syahrin | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Wednesday, October 31, 2012

terlalu fikir pasal hafizh syahrin

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Wednesday, October 31, 2012
situasi ini berlaku seminggu selepas event motoGP di mana aku dan wan asyik pokpek2 sembang pasal hafiz sampai lah...masa makan malam bersama.

aku : eh, kite asyik cakap pasal hafizh syahrin, sampai dia masuk dalam mimpi kita. tiba2 je sebenarnya dia junior kita kat Bainun. haha. klaka kan.

wan : oh..ok lagi tu mimpi. kita ni, asyik ingat hafiz,hafiz..sampai customer pun kita ingat hafiz. padahal nama dia lain.

haha.


teruk ni dua2.


2 C.O.M.M.E.N.T.S:

Anum said... [Reply]

hehe
macam2

Idati Malek said... [Reply]

anum : hahaha...memang mcm ni laaa....