- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf i request to relax | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Sunday, December 2, 2012

i request to relax

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, December 02, 2012
masa kecik kita expect bila dewasa kita akan jadi lagi bebas, bebas dari suruhan buat benda2 kita x suka macam kena bangun pagi mandi air sejuk then pergi sekolah. aku ingat lepas habis sekolah, we all be FREE to play anything. like in childhood.tapi masa berubah,so as diri kita.physically n mentally. kak yong bukan kak yong yang suka tibai aku guna bulu ayam lagi,dan tasya takkan sama besar dengan zaman yang aku stil boleh dukung dia. itu dalam fikiran aku, in short. time has changed. dan sekarang pun dalam sibling cuma aku yang tak kawin lagi. masa kecik dulu aku tak pernah bayangkan pun kakak aku dukung anak sendiri macam mana. bagi aku, hanya mak aku dan yang setaraf dengannya yang layak dukung anak sendiri. mungkin masa tu aku fikir kami akan kekal macam tu. i'd never rushed to grow up. tapi masa mencemburui kita. besides of taking my childhood away, it also takes our beloved, you know. mereka pergi untuk memberi ruang pada generasi baru. who? our grand,grand,grand nanny/pa. so, should i hate the new generation? generasi yang suka main game gune touch screen hp. generasi yang umur 3 tahun dah ada facebook. should i?

and now i grown up, i merely can't think what it looks like to be me once, did i ever did something to compliment myself. i'm tired now.

i'm doing the things i don't like. dan setiap hari people will come dan cakap "macam mana awak nak kerja nanti?". shit i hate that. rezeki itu di mana2, bukan ketentuan manusia nak bagi aku makan. sedangkan ulat dalam batu boleh hidup.

it;s not like i'm not being grateful but this is the limit. i endure it for too long. i'm doing things in misery. i hate what i'm doing now. okay. okay faham?

i want to relax.

0 C.O.M.M.E.N.T.S: