Do you like my blog?

Saturday, December 29, 2012

kedai murah kedai 1 malaysia :)

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Saturday, December 29, 2012
sebelum aku tulis lagi lanjut atau mengecop aku apa-apa,lebih baik aku clear minda semua manusia yang membaca ni, aku cuma promote kedai murah. bukan kerana minda politik.

dekat UTC KL (of course aku tak tahu UTC stand untuk apa), a.k.a Pudu Sentral, ada macam-macam kedai 1 Malaysia. and aku punya highlight semuanya MUURAHH SIOT!

apa yang aku nampak; kedai rakyat 1 Malaysia, Kedai kain 1 Malaysia, Klinik 1 Malaysia dan my favourite Kedai Buku 1 Malaysia. hihihi.  so eager aku nak membeli pelbagai buku. they've got many series of Buku Lat, dan aku sangat eager nak beli. malangnya aku pun cukup-cukup makan di hujung sem ini. jadi aku kena tunggu duit yang akan datang.

semalam aku dah tak tahan aku beli jugak buku Ridhwan Saidi, Amerika. which aku memang dah lama nak beli. instead of RM25 harga biasa, aku beli dengan harga RM22!! dan perkara pertama yang wan cakap bila aku kata kat wan "Kte dah tak tahan lagi tengok buku tu semua!!!kite beli jugak satuu!!!!rawwrrrr"..of course rawwr tu aku cuma tambah, hehe, dan wan replies "Cik nurul dah gila.hehe". manja betul nama cik nurul, which is aku takkan toleh kalau orang lain panggil. dalam hati "sapa nurul? aku dati lah".


 yey. neway hari tu encik ridwan pun beli buku sirah nabi dengan harga RM55 sedangkan harga asal RM65. tengok kat situ, berbaloi-baloi. kalau boleh aku nak berdiri atas KL tower dan menjerit "MUUUURAAAHHH WOIII!!!!!".

and of course people won't notice.

the most surprising part adalah hari khamis aku tengok harga beras sekilo RM3+ but semalam aku beli beras 1kg RM2.50. aku rasa nak mengamuk, murah nya! benefit untuk student yang sengkek macam aku tapi masih mahu gemukkan badan dengan mewah.hihi.

nah kau nilai la sendiri.yang cash 5k tu cashier tu tersilap.aku bayar rm20 je..hahahahaha

the book! yey.

yang ini aku belum jumpa lagi

0 C.O.M.M.E.N.T.S: