Do you like my blog?

Wednesday, January 2, 2013

cinta tahun baru

THE TYPEWRITER : idati on Wednesday, January 02, 2013
macam dah lama tak mengada update tentang kekasih coklat aku, ridwan, sape lagi. haha. *ye je*

semalam pergi dataran merdeka with my ridwan *please don't be annoying*. of course together with farid and nani. sangat crowded semalam. sampai sepanjang-panjang flyover near dataran pun orang parking nak tengok bunga api. phew. mana datang orang semua ni entah.


hari ke hari
makin dipandang ke langit
makin digapai ke atas
makin di fikir
makin dikenang
makin juga rasa hati aku

semakin..cinta.
semakin sangat.
cinta.

bukan aku yang cari cinta,
bukan cinta yang cari aku.
takdir yang temukan cinta dan aku.
insyaAllah jodoh itu ada, jika ianya sudah tertulis :)

selamat tahun baru.
semoga kita terus kekalkan rasa ini.
semoga apa yang kita impikan akan terjadi. :)


wan kate ini macam rambut pontianak. kuangjo.

"hey awak, ada peminat hutan kabut nak tangkap gambar la"..hehe *perasan*

makan selepas new year eve adalah perkara wajib. yey .love food



1 C.O.M.M.E.N.T.S: