Do you like my blog?

Tuesday, January 8, 2013

pagi selasa

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, January 08, 2013
aku bangun awal pagi hari ni pasal aku tido awal semalam. bangun pagi tiba-tiba berkobar2 nak pergi lari-lari kat tasik. pui poyo gila.keh keh keh.

tapi niat terpaksa dihentikan sebab bahaya sebenarnya pergi sorang-sorang *jeling member bilik tak bangun tido lagi hihihihihi*

so aku telah bersenam dengan bergaya di tingkat 11. hiyah. kalau plaza rah ni bergegar, jangan tanya kenapa. diam-diam je okay.

eh lupa nak update hari ahad lepas, cousin aku bergelar makcik tinggi tu dah kawin. nana kawin pun aku tak update betul-betul lagi. ikut turn k.

huahuahuahuahuahuahua..*sebenarnya gambar tak dapat lagi*

1 C.O.M.M.E.N.T.S:

Anum said... [Reply]

selamat pagi singgah kejap