Do you like my blog?

Tuesday, January 8, 2013

wedding izuna malek & adha 2

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, January 08, 2013
bersambung daripada entri 1,
so ini pulak cerita di hari kenduri. 18hb Nov 2012

so tema hari ini adalah pink.
Lokasi : Dewan Bandaran Gopeng.

kenapa tak buat dekat rumah? sebab nanti susah lori dengan bas nak masuk. *entah lah*. aku duduk kampung, lori besar gabak dengan bas besar tembok cina tak boleh masuk. nanti meletup kampung aku.
orang kampung pun kiut-miut macam aku, sama la dengan kampung nya, kiut. *pui hahaha*



































jeng jeng..pengantin baruu...hahahahahah

itu dia entri banyak gambar malas nak menaip. hihihi...

to be continues with belah kelantan ......

10 C.O.M.M.E.N.T.S:

Anum said... [Reply]

comel huhu

:: Mrs.Eady :: said... [Reply]

meriah!

Anonymous said... [Reply]

semat ah sume gambar! -leha

Idati Malek said... [Reply]

anum : sape yang comel?hihihihih

Idati Malek said... [Reply]

mrs Eady :
mmg meriah..hehehehehe

Idati Malek said... [Reply]

Leha :
hahaha..wedding ko nty boleh hire aku..free of charge, DSLR je bg pinjam.keh3

datin ni said... [Reply]

gambaq senget aku pon ada. yeay. hehe

Pokok Manggis Depan Rumah said... [Reply]

Meriah nye.. Alhamdulillah semuanya selamat ;-)

Idati Malek said... [Reply]

datin :
ehhh mestilahhhhhh weiiii!!!!!

Idati Malek said... [Reply]

POkok Manggis:
yg tak selamatnya pengantin lelaki.huhuhuhuhuhuhu :P