- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf kepada pengguna xperia W8 second hand, sila baca | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Tuesday, February 5, 2013

kepada pengguna xperia W8 second hand, sila baca

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, February 05, 2013
dulu aku pernah citer kot aku punya handphone hilang masa pergi Langkawi ikut team redaksi UKM. sedih sangat masa tu, tapi tak menangis. cuma maki-maki je.

tiba-tiba hari ni teringat balik hp yang hilang tu, sebab cousin aku si dhia lofa tu hilang BB dia. aku cuma boleh simpati je. nak buat macam mana, dah tak ada rezeki kan.

handphone aku yang hilang tu, sony xperia W8, hilang tahun lepas dalam area bulan 4 kat Langkawi. cover belakang warna merah, and aku guna leather porch warna hitam. aku beli hp ni masa baru-baru keluar, so harga tak jatuh lagi. then, pakai 8 bulan, lesap di tangan manusia tak bernama.

aku bagitau je lah siapa yang pakai xperia w8 second hand sila cek imei number handphone anda. ini imei no hp aku 35773704-281639-3. aku tak mintak balik lah kalau korang dah beli, cuma aku nak tau, apa nasib hp aku tu.

kepada pengambil hp aku tu, sekiranya korang ambik sebab terdesak takde duit nak makan, nak belajar atau nak sara keluarga, aku halalkan.

tapi kalau korang ambik sebab nak tambah harta benda atau sebab korang rasa macam kena jackpot sebab berjaya dapat hp aku, aku haramkan. pandai-pandailah cari aku kat padang mahsyar nanti.



0 C.O.M.M.E.N.T.S: