Do you like my blog?

Tuesday, February 5, 2013

Review HK 6 : Shazwan Azizan - Wanblur

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, February 05, 2013
Photobucket
Who
haa. review ke 6 pulak adalah follower setia blog aku yang begitu rajin sekali. aku pun tak serajin beliau. ucapkan selamat datang kepada our future UKM doctor, Dr. Wanblur. *nanti kau nak bukak Klinik Wanblur 1 Malaysia ke weh?* haha gurauan semata. nak realisasikan pun boleh jugak.

Intro 
blog dia ni aku telah discover masa 2nd year dulu (sekarang aku 4th year), masa tu dia punya follower ada dalam puluh2 lagi. entri dia masa tu tak silap aku lah macam jiwang-jiwang karat hahahaha ehem sekarang tengok lah follower dia. wah3 lawan tokey. tokey cicak tokek pun tak lawan cam kau tau ?? sekarang ni dia rajin join segmen, join review, blogwalking. pendek kata memang blogger berjaya habis lah. entri pun selalu update, bukan macam aku. blog kena hack dah 2,3 hari baru perasan, teruknya lah hai. lepas tu tak tau pulak nak betulkan macam mana ehemm. *terluka* help.

Template
Ber'background hijau ala-ala islamik, template ni memang sesuai dengan personaliti dia. sejuk mata tengok, tak de lah asyik pink je. ehem. aku suka baca blog yang BG body dia putih, dengan font kaler hitam. senang, terus nampak. pujian buat blog ini! *clap clap clap*. kalau font warna warni, ahhh, aku pangkah. sakit mata woit. dah la aku rabun, pakai plak font kaler hijau merah, lagilah berapi. sapa pakai spek dia tau lah kenapa tak suka font kaler ni.
berat blog ni adalah 227.34 KB. wow. berat jugak. suruh blog ni diet, dengan tuan2 dia sekali. *jangan lupa ajak aku diet sama*.
template

eh blog ni ada lagu autoplay. hmm aku kureng sikit bila ada lagu, tapi ada maaf sebab boleh pause kan. hoho.

Header
dah bermacam-macam header dah budak ni pakai sampai aku pun tak ingat. the latest header budak ni pakai adalah the black one...uuuuuu..seram. aiceh memain je.

Shoutbox
alamak, nampak nya aku tak berjaya menjumpai shoutbox. sebarang komen, sila hentam di kotak komen yang tepat, okey kawan-kawan? jangan hentam kepala kawan plak, karang makan kaki buat dinner.

Writing
fuhh. ini aku tak terkata nak komen. wanblur punya writing boleh berubah-ubah. bak aku kata tadi, dulu dulu jiwang gila haish rasa pijak semut pun berlubang kaki sebab jiwang sangat. tapi sekarang islamik, kadang-kadang happy go lucky, jap lagi kembali ke zaman dinosaur, mereng sekejap. hahahahaha *kan?* tapi ayat yang digunakan adalah sketchy. dia siap letak ayat tafsir al-Quran lagi buat tatapan blogger yang melawat. alhamdulillah. ouh, entri kegemaran aku ada dulu aku baca tapi aku dah tak jumpa mana pergi nya. nak scroll balik internet lembap. jadi aku jumpa entri ini.. yiihhaaa.... Review hutan kabut yang bertajuk Sifu Blog Aku : Hutan Kabut. untuk pengetahuan, dia ni dah beberapa kali jugak tulis pasal aku atau blog aku dalam blog dia, aku terharu gila. tapi aku terlalu tak ada idea nak tulis apa tentang blog dia. hoho. entri birthday pun tak up jugak. apa lah aku ni. thanks buat wanblur yang begitu rajib sobs sobs terharuu aku sesangat.

Strength
bagi aku blog kau ni menarik sebab selalu update dengan apa yang kau buat seharian. yelah, bukan semua orang hidup cara yang sama kan. banyak input yang boleh dapat bila baca blog ni, sebab ada jugak ilmu2 yang kau masukkan *blog aku tak berilmiah langsung*. lepas tu semua entri tak sama, maksud aku tak berulang-ulang. bukannya macam hari ni update pasal makan kat kafe, hari esok update pasal makan kat kafe lagi, hari esok pun, sampai la 4 tahun blogging, setiap hari pun cakap makan kat kafe. bukan tak boleh tapi..ohh.....tolong promote tempat lain boleh tak. haha *emo tetiba*

Weakness
hmm..mungkin berat blog yang over 100KB dengan lagu tu kot. yang lain-lain okey. iklan pun kat atas, senang sket dapat duit iklan blog. hihi. dinasihatkan pendekkan list bloglist dan jangan pasang lagu untuk ringankan blog. tu je.


apa lagi....jom kita melompat blog future doctor nii hiyahhhhhh >>>>>>>> Blog Shazwan Azizan - Wanblur

apaaa???korang pun nak review gakk eyhh?? KLIK KLIK SINI..
nak lihat LIST yang sudah di review?? tekan..

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

Kumbang Jingga said... [Reply]

aduyai HK excited aku baca hehe..bestnya dpt direview..hehe..

P.S / Sentiasa kagum dengan bakal2 doktor

Pokok Manggis Depan Rumah said... [Reply]

Menaraik review ni. Boleh baiki sikit-sikit info pasai blog baca kat sini. terima kasih :-)

Idati Malek said... [Reply]

@Kumbang Jingga
dengan aku tak mau kagum plakk?hahahaha

Idati Malek said... [Reply]

@Pokok Manggis Depan Rumah
hahahaha..sila22