- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf sekian lama. | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Friday, May 10, 2013

sekian lama.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Friday, May 10, 2013
dah lama meninggalkan dunia lukis-lukis tapi tetap buruk. wakaka. bila tak siapa yang bagi semangat dengan betul, inilah jadinya. tak berusaha betulkan lukisan sendiri.
aku admit aku adalah seorang 'pengagal' (ayat kegemilangan Vince yang telah digagalkan lebih teruk) di dalam design doodles guna photoshop. tambahan laptop aku mogok tidak mahu keluarkan paparan cs5, lebih dahsyat dan menyakitkan hati, laptop pink aku tengah sakit jiwa. nasib baik tak ada orang refer laptop pergi wad psikiatrik.

hari ni aku yang sedang berpraktikal (last praktikal before graduates hooreyyy!) dalam pediatrik(kanak-kanak), bersama-sama kawan-kawan 1 Malaysia, handled group activity. yeah, bersama gugusan kanak-kanak comel.

aktiviti seni! gila. aku memang suka walaupun aku tak berseni.
nak saja aku pos gambar dorang tadi, tapi macam confidential, so aku simpan saja.

balik tadi aku teringat kad kahwin cousin aku masih belum design. laptop masih buat hal. kalau laptop ada pipi dah lama aku lempang. ini aku masih guna laptop kakak aku.

aku pun mula sketch ikut suka hati aku. rasa macam nak maki diri sendiri. what happen to my hand. keras nya. aku bertumbuk setiap hari ke apa ni?


bluek

sakit jiwa tngok

cubaan mendramatikkan mata

aku mmg suka lukis gambar ni


entah kat mana