- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Old-Time Buddy Wedding : dearly Hafizah & Agnia Amr | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Tuesday, August 27, 2013

Old-Time Buddy Wedding : dearly Hafizah & Agnia Amr

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, August 27, 2013
wah. ini rupanya sudah zon kawan-kawan mula membina masjid. nampak nya aku masih lagi lone ranger, so as kawan-kawan yang tak kawin lagi. tapi aku tak kisah sangat being single for time being *unmarried but unavailable*.

(post raya pun lupa nak up)

so, minda aku ter'throw back pada zaman 97, masa darjah 1 di SK Sg Itek, Gopeng. di situ la aku mula kenal fizah. dia memang sejak aku mula kenal lagi dah jadi budak paling comel, dan bila dah besar stil lagi sangat  cantik. innocent je mula2 kenal dia. masa darjah 1 dia tak pandai ikat tali kasut. haha. dia pandai melukis dan mewarna. kalau ada projek seni, dia lah master. aku pulak akan menghasilkan produk yang comot. tapi tak tau kenapa bila sekolah menengah aku suka pada seni, walaupun aku buta seni. tragik tapi benar.

bia aku tunjuk dulu zaman kegemilangan kami di zaman kanak2. oh how i love 90's.

fizah no 3 dari kiri. aku yg tengah yg pendek tu.*kesian*

tak tau ape kena ng gamba ni. aku rasa aku conteng tanpa sedar. haih.. fizah yg pegang mic tu.

ini hari keluar result upsr. fizah depan sekali belah kanan. taktau lah kenapa gmbar ni ter'cut out.hahahaha.

dan.tiba lah ke hari wedding. tada













rembat nani punya gambar.ahaha


haha. itulah saja gambarnya.sekian.
selamat pengantin baru fizah. semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. :D

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

Pokok Manggis Depan Rumah said... [Reply]

Tahniah kepada pengantin. Semoga dimudahkan urusan :-)

sha (chirp chirp) said... [Reply]

fuiyoo, cantek buah ukirann tuu.