Do you like my blog?

Monday, September 30, 2013

Doakan Zulfahmi sembuh cepat ;)

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, September 30, 2013
semalam aku tonton motoGP di Aragon. macam biasa kalau boleh tak nak miss follow Motor3, sebab ada Zulfahmi Khairuddin. Azlan Shah pula ada di Motor2.

aku ada hal petang semalam. jadi aku just biar laptop aku on while the race is on. aku tengok fahmi masa tu in 12th place so aku pergi mandi kejap. lepas habis aku cepat-cepat tengok balik, tiba2 nama 'KHA' dah takde dalam list tepi. aku syak dia crash. aku pun cepat-cepat bukak FB MotoGP Mania Malaysia, memang betul dia crash.

ini video crash dia.



daripada tu Fahmi dapat wrist fracture kat right hand. what? kesian dia. aku tahu dia memang tunggu2 homerace di Sepang lagi dua minggu, so as all his supporters. aku harap dia sembuh dengan cepat dan boleh make it to Sepang. seriously aku nak tengok dia lagi tahun ini.

oh ya, ini ada promo Sepang MotoGP. memang inspired gila video dia. Thank God aku pun salah satu daripada ramai-ramai manusia dalam video ni. hihi



fahmi is on the right.

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

Pokok Manggis Depan Rumah said... [Reply]

Kasihannya.. Semoga zulfahmi cepat sembuh.

Invisible Me said... [Reply]

Moga dia ceoat sembuh :)