- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Wednesday, September 25, 2013

Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Wednesday, September 25, 2013



Giveaway Saya Sayang Malaysia





Jom Sertai Saya Memeriahkan Lagi Giveaway ini..

Hanya 4 Step untuk Sertai Giveaway Saya Sayang Malaysia




1. Tajuk "Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak"

2. Copy and Paste Code entry giveaway

3. Follow dan Like fanpage Sponser

AbgferOz | Izzat Nazmi | Ieta Mat Sa’ad | Dunia Niaga Ieta | Delima Zamrud | Mohd Ridzwan | Sheila Salim | Nizam Ijam | Amirul Syahnaz | Rosila Wati | Nrl Ndh | Cik Gksb | Miszz Nadea | Aqilah Azmy | Syiera Shiera | Lienda Ramly | Diera Tekikushika | Nurmujahidah Ismail | Edizz PreTouch | Dayang Deno | Hadi Ismail | Tengkubutang Miaw | KyLe Kesha


4.Lengkapkan Ayat – Saya Sayang Malaysia kerana….

Sila Layari Website Penganjur untuk menyertai giveaway ini..

Saya Sayang Malaysia kerana saya dilahirkan di Malaysia. Segalanya tentang Malaysia sentiasa ada di dalam jiwa saya. Andai diberi pilihan untuk ke negara orang sekalipun, pasti saya akan kembali ke sini. There's no other place like in here.

Saya sentiasa bangga menjadi rakyat Malaysia!

11 C.O.M.M.E.N.T.S:

Nurzakiah Hanum said... [Reply]

good luck

AbgferOz said... [Reply]

mekaceh sudi juin.. jgan lupe like dan follow sponser :)

Pokok Manggis Depan Rumah said... [Reply]

selamat maju jaya.. :-)

OhPanduan said... [Reply]

Bagus join ni.. semoga berjaya yea..

Kisah Nenot said... [Reply]

tajuk
Gud luck!!!Jom join ga utk
menangi 100 hadiah

Kisah Nenot said... [Reply]

tajuk
Gud luck!!!Jom join ga utk
menangi 100 hadiah

Hanif Idrus said... [Reply]

good luck

Miss Anonymous said... [Reply]

Singgah sini,
Dari segmen yang sama,
Giveaway Saya Sayang Malaysia - JiwarOsak
Jemput join contest ini kalau tak keberatan,
September Giveaway By KasihLestariAbadi

Nadya Bubble said... [Reply]

Hadiah best ! Meh join :)

http://nadyabubble.blogspot.com/2013/09/lucky-draw-by-nadyabubble.html

JAMIL HASHIM said... [Reply]

SALAM. SEGMEN YANG SAMA

http://jmbelog.blogspot.com/2013/09/giveaway-saya-sayang-malaysia-jiwarosak.html

Wanie Seuk said... [Reply]

jom join http://wanieseuk.blogspot.com/2013/10/cosmic-giveaway-by-le-awesome-trio.html