- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Konvokesyen, Hadiah Buat Semua. | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Sunday, November 17, 2013

Konvokesyen, Hadiah Buat Semua.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, November 17, 2013
woah.can't believe aku tak update lagi pasal konvo aku. baru teringat bila baca pasal konvo orang lain.haha.
aku nak tulis jugak sebab aku nak catat milestone hidup aku dalam blog ni, rasa pernah cakap dulu.

akhirnya setelah 4 tahun bertungkus-lumus, pahit manis lemau payau semua ada, aku berjaya jugak menamatkan degree dengan kepujian ini. aku berbangga dengan geng-geng aku juga yang telah menamatkan semuanya dengan aman, walaupun kami terkena denggi di akhir sem masa-masa nak hantar tesis. aku nya hampir denggi, tapi tengok lagi teruk je. hahaha. abaikan. nasib baik tak termati je tetiga orang. kalau tak, entah lah, sedekahkan al-Fatihah aje lah nampaknya.

yang gojes ni classmates aku.

ini namanya kad alumni. bila beratur nak ambik skrol takde lah orang gelabah biawak nak bawak list nama nak susun korang macam budak tadika. kita cuma beratur sesedap rasa asalkan masih dalam fakulti yang sama dan berdekatan dengan coursemate memasing. mana tau kan kau nak beratur belakang boyfriend kau ke, crush tak kesampaian ke kan,punn boleh. sebelum  naik atas stage nanti kau bagi kad ni kat orang yang jaga tepi tu nanti dia swipe kad kau (fuiyo cm kad kredit) then wala! nama kau dah beratur ikut sususan semasa kau. 

ini namanya pikatak. dalam ic part 'katak' tu takde, aku suka tambah.

yang ini pulak saja pepoyo snap.


taktau lah apehal pucat time ni. gelabah lah agaknya nak naik stage.wakakak

sebab kami takde coursemate lelaki melayu, jadi kami menculik seorang dari course lain tapi masih fak yang sama. we present to youuuuu. NAAAAAJIIIBBBB!!! *background music ala2 Kpop*

ini lah gambar yang dinanti2. tu mak ng abah aku selepas mengharungi beberapa jam di dalam DECTAR, tudung pun dah senget benget wa cakap lu. hihihi

Ini pulak kalau siapa jadi OT kat Malaysia ni tak kenal dia memang something is wrong lah kan, at least pernah dengar namanya. present to youuuu, our beloved Puan Siti Arbi Kamso. aku still simpan tau album dia bagi masa kami 1st year dulu. 

tada! ini pika dan familiria nya. motip? saja nak upload. ahai

jeng3 tak lain tak bukan besties since Bainun dulu, amirah azelan. dulu dalam kelas aku selalu duduk sebelah dia tau. form 4 je yang tak kelas sama, yang lain semua sama. huhuhu. selalu nak pegi makan,pegi prep, pegi kelas sama2. selalu gaduh lepas tu buat tak faham. kalau putus cinta selalu mintak nasihat dia dulu (macam la banyak bercinta) walaupun dia hanya gunakan imaginasi cerita drama nak nasihat aku. wahaha.

ini la pika dan pas. thanks to pas for coming!

makan ABC.!





tak pernah imagine akan dapat bunga. dari kiri tu parents aku bagi, pastu mak ngah aku dan last daripada kesayangan aku siapa lagi kalau bukan wan. hihihihi

ini geng kepala aku senang citer.

jom mengepak.











taburlah topi konvo di pusaramu,.haha



friends forever.










inilah gambar dengan Mohamad Ridwan kesayangan. tak sempat tangkap gambar masa siang sebab sidang konvo aku petang. tak lama lepas kuar dewan hujan lebat. still, a good picture!
ini pulak gambar epic selepas 17 tahun.

ok lah. itu saja update aku pasal konvo ni. semoga dengan ijazah ini aku dapat bantu orang lain juga. aaminn.

3 C.O.M.M.E.N.T.S:

Pokok Manggis Depan Rumah said... [Reply]

Tahniah dah konvo HK, Hari paling berharga selepas beberapa tahun bergelar siswi UKM :-)

lyana zahim said... [Reply]

hai, meh follow blog kita yunk

Anonymous said... [Reply]

hai,
nak tanya skit.. kad alumni tu dapat masa bila? kad alumni dgn kad kampus adalah benda yg sama ke?