- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf su-shi | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Sunday, June 1, 2014

su-shi

THE TYPEWRITER : idati on Sunday, June 01, 2014
aku mula menaip dengan muka mengantuk. tadi siang aku habiskan masa dengan tengok movie entah apa-apa dan pergi ke pizza milano OU dengan harapan rasanya sama macam dekat klcc. cliche hidup aku, tak ada yang istimewa.

aktiviti wajib pergi ke ou adalah beli sushi. semenjak jiro si pembenci katak mengenalkan aku kepada sushi jusco di aeon st 18 ipoh kira-kira beberapa bulan lepas (sangat), aku tidak mampu berpaling tadah lagi. terima kasih jiro kerana menyumbang kepada aktiviti kegemukan aku. aku suka makan sushi malaysia, sebab ianya dimasak, bukan raw macam kat jepun betul-betul tu. yang itu, aku fikir 150juta kali pun tak akan telan. termuntah balik.

okay aku nak iron baju.

1 C.O.M.M.E.N.T.S: