- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf trend bridesmaid | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Sunday, December 21, 2014

trend bridesmaid

THE TYPEWRITER : idati on Sunday, December 21, 2014
sejak akhir-akhir ini, aku banyak attend kenduri kawin kawan-kawan. yeah tibalah masanya untuk aku berhenti attend kenduri kawin anak kawan2 mak aku, dan sekarang masa untuk pergi kenduri membe2 pulak.

tapi stil aku attend je kenduri kawin kawan2 mak aku tau.orang dah jemput, rezeki jangan ditolak. sambil2 tu doakan pengantin juga. amin.

dan tak lupa jugak, timeline aku dibanjiri dengan gamba kenduri kawin dan tunang. sempena musim cuti sekolah kan, mmg tiap minggu gantung periuk la tengahari kan.

tapi satu yang menangkap lensa mata aku ewah lensa bagai kan, sekrang ni trend kawin ajak kawan2 jadi bridesmaid. selalunya yg jadi bridesmaid ni, selalu kawan-kawan baik atau cousin2 yg rapat.

pastu photoshoot cam2 gaya aihhhh...comei2 semua baq hanggg...monopod wajib wei.

itu takde hal lah.

tapi aku macam terfikir, kalau nak invite kawan2 yg rapat kan, ramai. kau sekolah rendah kawan baik lain, sekolah menengah lain, matrix lain, U lain, kerja lain. macam mana kau nak manage untuk jemput semua yg pernah jadi kawan baik kau tu?

contoh kau cuma jemput orang yang terdekat ngan kau je masa tu jadi bridesmaid. tiba2 bestfriend kau masa matrik datang ke majlis, kau busy tak sempat layan semua orang. gamba pun bridesmaid2 ni je yang conquer kan. serius kalau aku di tempat itu, aku sangat terasa hati. aku datang jauh2 nak raikan kau, sebagai seseorang yang pernah jadi kawan baik masa matrix kau kan. sebagai kawan yg excited tunggu kad kawen kau every year sejak tahu kau dah bertemu seseorang yg special.
tapi yelah. aku matrix setahun je ngan kau. kau U 4 tahun dengan dorang yg jadi bridesmaid.

tapi kalau aku tak ada apa2 pertalian sahabat, aku tak kisah pun suke kau lah kan. haha

macam tu lah perasaannya. tapi kalau kau dah take consideration atas semua ni, jangan risau. aku pun malas nak cakap bebanyak, karang aku pulak kawin ber'bridesmaid bagai.hahahah malu aku terus delete entri ni woi.

ok bye, esok kenduri leen plak. leen x ajak aku jadi bridesmaid aku paham, aku gmok,haha tunggu aku kurus berebut orang nak aku jadi pengapit tauu..

gambar sekadar hiasan. rembat dari Google.

1 C.O.M.M.E.N.T.S:

Pokok Manggis Depan Rumah said... [Reply]

Memang masa sebelum kahwin akan terfikir macam tu. Tapi masa kahwin nanti insyallah kawan-kawan akan faham. Pengantin sibuk. Lepas kahwin bolehlah buat ucapan 'penghargaan' & kemafaan mana yang terkurang kat yang datang dan yang terlibat. Masa tu karang sikit ayat.