- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Perbezaan | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Sunday, January 11, 2015

Perbezaan

THE TYPEWRITER : idati on Sunday, January 11, 2015
Dalam tempoh aku bertukar2 status ni dari pelajar ke orang bekerja ni,aku rasa diri aku masih tahap orang biasa. Korang cuba baca dialog2 ni.

Orang biasa :
Siti : wei ade year end sale kat curve!!banyak yg murah.
Yaya : iyeeeee? Jom jom jom jom. Nanti kita makan kat restoran yg offer hari tu..hari ni last kan?

Orang kaya :
Johan : nice shades men.
Zarul : yeah..got it only for $399.last week i g singapore.
Johan : cool..

Orang desperate :
Lili : wei.tak boleh ke cari kedai yg jual baju rm10 je? Aku xde duit dh ujung2 sem
Ila : ade. Jalan kedai hujung.jom. aku kalau boleh nak kedai jual baju rm5.

Orang jimat :
Shima : minggu ni aku kena pakai rm50 je nak makan.
Tia : aku pun. X payah la g karoke bagai yg dorang ajak tu.aku nk masuk asb.

Orang kedekut :
Marry : td ko pakai duit aku 35 sen kan. Aku nak.
Biha : ok.... *bagi masa dalam hujan lebat. Marry mntak duit masa berlarii dalam hujannnnn*

Betul ke situasi aku buat ni.

0 C.O.M.M.E.N.T.S: