- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Selamat Menyambut Tahun Baru 2015; as you wish | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, January 1, 2015

Selamat Menyambut Tahun Baru 2015; as you wish

THE TYPEWRITER : idati on Thursday, January 01, 2015

Selamat menyambut tahun baru, walaupun tidaklah begitu selamat dengan bencana2 alam yang mengganas seperti banjir dan denggi yang menggila bagai lembu gila.

Semoga selamat semua menjalani ibadah2 sepanjang tahun mahupun yg wajib atau yg sunat.

Semoga diri aku juga tabah menghadapi tahun serba mencabar di mana aku perlu menulis umur sudah 25 tahun walaupun mengikut angka bulan,aku baru 24 tahun 2 bulan. Ada 10 bulan lagi sebelum aku digelar gadis berumur 25 tahun. Heww...
Kedengarannya macam berat.baik dari segi tanggungjawab mahupun saiz.

Dengar2 tak ada sambutan tahun baru official,tapi masih ada bunga api. Tak faham aku dengan segala bencana yang menimpa,kita semua masih tidak sensitif. Masih mengharap bunga api muncul di langit walau tahu pm kata tahun ni tak payah diadakan sambutan sebegitu.

Iya,termasuk aku lah tu.



Pemandangan dari dataran car park OU.aku pun sibuk nak tengok bunga api.dasar tak sedar diri.


Apa2pun,aku berharap tahun ini semua kawan2 dan famili2 aku bahagia2 saja.dan semua readers.

"Happy" new year, as sarcastic as always.

3 C.O.M.M.E.N.T.S:

Pokok Manggis Depan Rumah said... [Reply]

Dah makin menigkat umur tu. Selamat tahun baru, Sempat ambik gambar bunga api tak tu?

idati said... [Reply]

Selamat tahun baruu jugakk..bunga apinyeeee jauhhhhh x nmpak.hehehe

Sab 사브리 said... [Reply]

Selamat Tahun Baru 2015.. Salam Perkenalan.