- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Wedding Amin & Farhana 2014 | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Saturday, January 10, 2015

Wedding Amin & Farhana 2014

THE TYPEWRITER : idati on Saturday, January 10, 2015
akhirnya aku attend wedding kawan matrix pulak. okey tentang wedding kali ni special sikit.

amin ni adalah budak satu matrix aku, masa kat matrix tak pernah lepak satu table pun. haha tapi lepas matrix baru kami kenal dan kawan lah sampai sekarang. so selalu sembang online jelah tapi tak selalu. bila ada cerita besar *cerita bombastic* nak digosipkan baru contact. pendek kata dia adalah geng gosip versi lelaki. hahahaha akhirnya aku jumpa title untuk kau.

dulu2 masa mula2 kenal dia lagi dia dah jemput aku gi wedding dia. masa tu tahun 2009 wei. kelakar aku rasa. 5 tahun kemudian baru aku attend wedding dia. hahaha. masa tu dia kata " jemput datang wedding aku wei, nanti aku kawin pun dengan membe2 jugak haa.."

on the wedding, memang dia kawen among membe2 pun. sekali bini dia adalah kawan tadika farah budak bainun. wakakaka.wei farah tuuu kawan aku yg kali pertama jumpa, kali keempat dah sewel tahap moksya tau. so aku tau dah bini kau macam mana amin.hahahaha.....

ok gurau.

dan masa ni, 1st time wan ikut aku gi wedding member. kih kih kih kali 23 diselangi bunyi guruh.

7hb dec 2014 : kami konon2 nak gerak awal lah kan? tapi lewat gak gerak dari damansara ke langkap. nasib cepat gak sampai tu pun wan bebel2 sebab tinted kereta ni kabur hahahahah. drive wira ni nak bawak balik kampung terus, nanti kami ke KL nak naik bas je. hehehe. penjimatan.

on the way ke langkap, perak.if anyone asking, langkap ni kat teluk intan.

happy couple chasing free lunch at the wedding. hehehe

ini adalah cabaran bila sampai. ada 3 kenduri at the same place,semua kenduri kawennn wei!!! hahahaha...satu kenduri tu aku dengan wan dah nak turun lepas tu rasa macam salah pastu tanya dulu makcik yg kat situ "makcik tumpang tanya siapa nama pengantin???" dah tau bukan amin cepat2 blah..hahahaha...nasib tak pi makan nasik dulu..kih3.last2 jumpa sign ni...terharu!!! *tetiba* kih3.. sampai2 taktau nak salam sapa, sebab semua orang tengah makan.hehehe..so aku terus ke pelamin nak pastikan betul ke ni rumah farhana. mana tau ada dua couple nama sama kawen hari sama...pas aku nampak amin yang senyum sampai telinga atas pelamin, aku legaa...hahaha..makan dulu ngan wann..karang baru tegur pengantin,hihihihi

nasik minyak amin & farhana! akhirnya! selalu kita tanya kawan2 "bila aku nak merasa nasik minyak kau?"
eh siapa tanya aku soalan macam ni pastu datang kenduri aku tak makan sebab diet memang aku sebat dia sampai aku masuk penjara gopeng ehhh

someone's enjoying the bubur. nampak tak mata bersinar. itu membuktikan dia happy.


saja nak selpi bersama.

akhirnya tetiba amin & farhana sampai ke meja kami yang tengah mencekik. tetiba aku rasa maluuuuuu sangattt..hahahahahaha....dorang tegur "ni idati ke?" weiiii iyaaa weiii..hahahaha...mesti korang tak expect aku segemok ini, sebab dedulu aku kurus. kih3. oh men perasannnn. so, amin pun bukak mulut "haaa....ni lah kali pertama kita jumpa". tetiba aku rasa macamm.. ohh yeke?hahaha


dengan pengantin cantik dan wangi. siap cerita pakai minyak wangi setengah botol hahahah klaka dia ni
hadiah masa bagi siap pesan "ni boleh bawak gi honeymoon" muahahahaha


wan yang excited menulis atas guestbook

aku pun sama jeee

bibir dah pucat ahahahaha


ucapan kami :D
ini dia farah budak bainun!

and someone's getting hungry again. 
thanks amin & farhana sudi jemput kami hadir ke majlis korang. inshaAllah ada rezki ketemu lagi. :')

1 C.O.M.M.E.N.T.S:

Pokok Manggis Depan Rumah said... [Reply]

Tahniah buat pasangan. Semoga kekal ke akhir hayat.