Do you like my blog?

Monday, February 2, 2015

Wedding : Surayya - Azmeer & Leen - Ahnaf (Dec 2014)

THE TYPEWRITER : idati on Monday, February 02, 2015
huweee..

macam korang biasa tahu aku memang lambat gila update blog terutama pasal wedding. bukan sebab aku tak suka bukan sebab aku malas. tapi sebab baaaanyakkk sangat benda aku nak cerita kalo bab2 wedding ni. dulu2 masa aku kecik2, pergi kenduri kawin ni benda yg best sebab boleh makan sedap dan dapat bunga telur. masa remaja jadi x best sebab macam kena paksa pergi wedding tau. alih2 masa umur macam ni terus seronok pergi wedding. sebab gi wedding kawan2 sendiri kan? at the same time boleh gathering tanya berita member2 yang terkini. dan yang paling best sekali setakat ni gathering kami takde lah lame sangat sampai part2 nak show off pasal kerjaya or study atau part mengenang cinta lama. semua tu bagi kami tak penting, yang penting adalah kami rindu semua orang dan hanya nak bergembira melihat balik muka2 yang lama dah tak jumpa.

okey,kali ni aku nak membawa korang ke zaman bainun aku. hahaha. yg paling best part reunion bainun aku tak payah risau pasal terserempak bf lama atau scandal lama sebab aku tak ada. kui kui kui. tak tau nak bangga ke nak sedih tapi macam tu lah..mihmih.

Wedding Aya & Azmeer

 Loc : Meru Ipoh
Tarikh : 20/12/2014

kami sampai lewat..sebab tunggu syah balik kerja half day kan. biasa la orang yg dekat akan sampai paling lewat, itu benda tipikal kan.
part of geng 3R 2005 Bainun.hehehehe

masa sampai ni dah nampak dah satu table budak2 kelas aku. as expected masing2 akan terkejut wow gmoknya gua..bhahaha. sihat dan gembira *cara lain nak bagitau yg wan sayang aku dan dia bagi aku makan cukup2 supaya tak kena kebas ngan orang lain ehh perasan pulak gua ni* mihmihmih,


tentang pengantin ni, adalah classmate aku masa form 4 dan form 5. suraya, atau kami panggil aya. budak yg aku tengok selalu ceria dan lemah lembut *nampak macam* tapi psiko jugak nih. kalau dapat merepek pon boleh tahan jugak. haha lepas form 5 dia gi matrik kuala nerang *ke?* and then amik medic kat upm. sekarang housemen kot *aku pon tak tanya* apa2 pon congratulations aya and husband. semoga menjadi family doc yang bahagia hingga ke akhir hayat. aaminn.
the guys in 5Sigma 2007 bainun. ohh addition to syafiq rasin.hihihi

uhh muka sebesar talam hahahaha




kenduri dorang coming up next la.hahaha





Wedding Leen & Ahnaf

Loc : Bagan Serai, Perak
Tarikh : 21/12/2014

2 wedding in a row. rezeki jangan ditolak. pagi2 lagi aku dah fetch geng2 3R *dulu kami sekelas for 1 sampai form 3* semua macam mak datin tau..sorang high heels sorang lipstick merah sorang ayu2..haih...gua je yg masih macam ni except makin gemok.kui3. takpe.

selingan jap, kalau ada orang cakap kat kau macam ni,

"weh gmoknya kau"

kau patut balas balik,

"orang gmok boleh kurus tapi kalau muka tak cun takleh wat pe" unless orang tu ade banyak duit wat plastik surgery wakakaka

atau

"orang gmok boleh kurus tapi kalau hati busuk tak reti2 taubat tu takleh wat ape"

uhh...terbaik ayat gua.. ok berangan plak.

sambung wei sambung.

haa...sebelum sampai ke dewan bagan serai tu, kami gather dulu kat tol taiping U. sempat la snap pic satu dua *sangat* sementara tunggu yang lain sampai. kecoh tepi jalan sampai kena hon ngan lori *eleh nak ngorat lettew kahkah bapak perasan* gather2 adalah dalam 5 kereta ke kenduri leen. macam rombongan minang plak guaa rasa.

well saksikan kawan2 gua yg cun melecun ni.ade yg berkenan boleh roger gua okey..kalo yg dh berpunya tu harap maaf lah ye..kuuikuikui








sampai sana je macam biasa lah, aim pengantin dulu. cantiknyaaaaa Leeeennnnn!!! eh okay leen memang sejak dari aku kenal masa umur 13 tu dah cantik dah. aku je beringoih.hahahahah.
and as expected jugak, pasangan leen pun hensem. sama cantik sama padan. majlis pun tenang, semua orang macam terpukau pengntin cantik sangat.mih3.
leen yang cantik

tu yang tak berhenti2 amik gamba tu.
leen and aku sejak zaman sekolah,matrik n current. obviously aku telah mengembang seperti whipcream
leen and ahnaf.





parts of beloved bainunians








we save one space for  azani.. wish u were here!




ahnaf & aizat.

masa cndid pun leen tetap cantik hoiii

tengok pose macam ni di tepi pentas mengingatkan aku pada zaman bainun...ohh rindu gilaa wei..nak nangis..i love bainun.

kawan2 ku yg slim dan tinggi...huhuhu






doorgift leen!


lepas balik dari kenduri leen, kami menyinggah dulu kat umah farid.. sempat lah berangan nak berphotoshoot kat bendang belakang umah dia. miahahahaha



















parents farid punya padi, farid dapat nama..hahahah

the farid.

dah balik kenduri pun lapa lagi apa?haha


itu sajalah.aku doakan perkahwinan kawan2 aku yg baik2 saja. berjumpa dengan jodoh2 baik ya semua.aaminn.

0 C.O.M.M.E.N.T.S: