Do you like my blog?

Monday, March 2, 2015

Trend Fresh Graduate Degree Malaysia

THE TYPEWRITER : idati on Monday, March 02, 2015
Maafkan aku jika berkata begini, tapi aku tak rasa bias pun sebab aku juga fresh graduates.

trend sekarang.

emmm..

habis degree. contoh bulan 6. bulan 10 konvo. bulan 11 sampai 5 cari kerja tak jumpa sampai give up.
penyelesaian sambung master.


so, habis master buat ape plak?

6 C.O.M.M.E.N.T.S:

Nurzakiah Hanum said... [Reply]

ye la susah nak dapat keja kan skrg

idati said... [Reply]

@Nurzakiah Hanum

sbenanye tak susah kalau x memilih langsung utk 1st job kan.

boleh je kalau permulaan nak jadi cashier ke jurujual ke.tp kalau peluang kerja xde di kwasan hometown, boleh la pegi keluar kwsn.

semua tpulang pd diri masing2.

Syafiqah Takiyudin said... [Reply]

Betul. Memang susah nak cari kerja skrg. Cuma kita tak boleh terlalu memilih. Yg penting usaha dan kena banyak sgt berdoa. InsyaAllah.

~naddy~ said... [Reply]

sm laa.huhu

AS said... [Reply]

Hi, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@zalora.com.my. I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

idati said... [Reply]

@AS

Hi, I've send an email to you :)
Thanks for reading my stories.