- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Pakej Spa Berpatutan Area Puchong - De Skin Beauty Centre | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Tuesday, September 15, 2015

Pakej Spa Berpatutan Area Puchong - De Skin Beauty Centre

THE TYPEWRITER : idati on Tuesday, September 15, 2015
Hari ini lebih kurang 24 tahun 11 bulan aku bernafas di muka bumi ini, barulah kali pertama aku rasa pergi spa.

Actually aku tengah survey pasal spa untuk pakej pengantin. Tiba2 kat fb group yg jual barang-barang online ni, aku tertangkap dengan iklan full body massage kat spa area puchong. Hanya RM 58 untuk full body massage selama 1 jam 30 minit. Aku pun pm laju2 advertiser nya yang sangat friendly iaitu kak Niesa.

Aku rasa 2 bulan jugak masa aku berfikir nak cuba tak massage ni.hahaha.gila sampai 2 bulan. Yelah, aku bukan pernah pergi spa bagai ni.Aku cuma diurut oleh budak2 silat dulu2, dipijak oleh nani dan kerusi urut RM 1 untuk 3 minit. Tak biasa satu, malu satu, takut pun ya jugak. Lagi 1 aku cepat geli,jap gi urut2 rasa geli terus aku tendang tukang urut..bahaya kan aku.

Dan akhirnya,aku decide jugak untuk book tarikh.by the time aku dah book,keluar promo baru.hahahahaha.yg juga berbaloi. Jom tengok pakej2 nya. Ni pakej untuk customer2 baru okay?





Pakej yang aku ambil masa kali pertama datang sini.


Alamat De Skin Beauty Centre, Puchong. (Depan IOI Mall, belakang CIMB Bank, atas kedai makan cina)
apa yang bagusnya tentang spa ni adalah :

1) harga yang berpatutan; pendek kata affordable
2) mesra wanita; spa semua untuk perempuan sahaja. ruang menunggu pun utk perempuan sahaja, lelaki TIDAK DIBENARKAN MASUK
3) beautician semua perempuan
4) ruang & bilik yang selesa
5)kawasan senang parking

alamat / location De Skin Beauty Centre. atas Restoran Liang Kee,
(No 15a,Jalan Kenari 6, Bandar Puchong Jaya, 47100 Puchong, Selangor)
 

bilik massage. sory lighting hp aku buat hal hari tu. kureng sikit gambarnya


bilik facial, earcandling & sbg nya ..

sekarang ada promosi untuk urut 8 jam.tapi bukan one shot urut 8 jam. boleh datang banyak2 kali. dan ada dapat free treatment macam list kat atas tu..untung kan? siapa berminat boleh cuba.

berminat nak buat booking spa boleh whatsapp Kak Ita di no 011-2928 3052
Spa bukak setiap hari dari jam 10am - 7pm. semua slot based on booking sahaja.


semoga bermanfaat :)

10 C.O.M.M.E.N.T.S:

Pokok Manggis Depan Rumah said... [Reply]

Bagus SPA macam ni. Harganya juga berbatutan. Rugi kalau tak cuba.

OhPanduan said... [Reply]

Memang dia jaga betul jika tak bagi lelaki masuk. Untuk langkah keselamatan. Boleh cuba SPA ini. Harganya pun berpatutan.

Jobdirumah Buat Duit said... [Reply]

Bila penat kerja, pergi belai diri kat SPA macam ni best juga.

Nies Omar said... [Reply]

Tq sangat coz support ☺☺☺

Nies Omar said... [Reply]

Berminat bleh call 0147363469. No kat atas tu untuk whatapp ☺☺

aqil aqilah said... [Reply]

Ni muslim punya ke??

aqil aqilah said... [Reply]

Spa ni untuk muslim punya ke??

idati said... [Reply]

@aqil aqilah

maybe non muslim pon boleh.tapi pekerja2 muslim dan hanya perempuan dibenarkan masuk.
pastu ade bilik individual ade bilik group.boleh pilih

Afiq Dhasila said... [Reply]

Kalau husband nk teman wife pun tk boleh masuk ke ???

idati said... [Reply]

@Afiq Dhasila
rasanya tak boleh sebab ade customer lain jugak. takut dorang tak selesa sebab spa ni totally utk perempuan.