Do you like my blog?

Sunday, October 11, 2015

sleepy hulk

THE TYPEWRITER : idati on Sunday, October 11, 2015
hai...iya aku sedang gelabah. dengan bertopengkan muka blur.


rasa macam nervous pulak lagi 4 bulan nak kawen. eh poyo pulak aku ni. =.=
sekarang tengah kerja bermati-matian. wah.. tapi lepas tu boros. memang terbaik lah aku.

bila orang asyik mention 4 bulan dah tak lama, 4 bulan dah tak lama, rasa kecut perut tiba-tiba. pucat semua muka. rasa nak terpengsan pun ada.

taktau nak mula apa dulu wei.
rasa nak jadi hulk hogan. ape tu hulk hogan.

jadi apa yang aku buat setiap hari lepas balik kerja?

tido wei.tido...

tido is a basic human need...


ZZZZzzzzZZZZzzzZZZ

0 C.O.M.M.E.N.T.S: